Sabtu, 13 Ogos 2011

SALAM PERteMUAN:)

SALAM dan SELAMAT MALAM:)
Pasti semua pembaca tengah fikir ni siapa ye..sebenarnya ni DOKTOR CINTA..hihi..

~saya baru je lepas buat some REVIsion...
~n APA KHABAR semua??
~Doctor Love dah ceritakan pasal saya kan sikit2..
~sebab dia cerita pasal saya sikit sgt saya cerita sendiri lah..

MY NAMA IS DOKTOR CINTA n SAYA MMG XPERNAH IN LOVE BUT..saya ni selalu tgk ore2 dlm "LOVE"..(haha)
~mula2 DC macam xcaya yg kawan baik Dc boleh buat blog kami nim..
~dari dulu sampai now kami mmg dah perrcadang tapi blm ditunaikan..(amin dah selamat buat blog nim)
~n pada sape2 yg tgk blog ni harap maaf lah kalau saya kami ada tersilap bahasa...(beritahu before terkena)


HEMM:)DOKTOR DAH GANTUK tapi xpe nanti DC update pulak yew..love you guys:)


(ni GAMBAR yg sempat DC upload)(BFF)
(DOKTOR CINTA)~7

Tiada ulasan:

Catat Ulasan